Spark i baken



Jag och Mli har nu blivit jättetaggade på att träna. Vi jobbar bort semestermagen från Australien och förbereder inför bikinin i sommar. Igår så gick jag långpromenad i skogen med stavar. Sedan cyklade jag minst en mil och tränade efteråt på World Class. Helt underbart att ha kommit igång med träning igen. Har mycket mer energi nu. Träning och sömn är verkligen ingredienserna för en bra dag och mer energi.

Idag cyklade jag och Mli till landet. Vägen dit var blåsig. Vi stod nästan stilla med cyklarna. Jag tror jag hade gått snabbare :P.
Sedan hade vi en jättemysig middag med kotletter, potatis och pepparsås. Det är härligt att vi fått så bra kontakt efter Australien. Känns kul att ha så många härliga minnen tillsammans.

Här är jag och Mli ute på promenad i vårt kära Norrköping ♥


Kommentarer
Postat av: Fani

långpromenad, en mils cyckeltur och så tränade du med? :O haha, hur fan orkar du? i admire you alltså, jag rör fan för jävla lite på mej xp vi får ta och börja gå långpromenier tillsammans när jag kommit hem tkr jag :) vore himla trevligt!

puss på min lisbet :D

2010-05-10 @ 21:56:29
URL: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0