Big Air Jump

Fick idag höra att jag ska ha hand om Dagens fråga och rapportera från när NT testar Big Air Jump. Sedan frågade de även MIG om jag ville hoppa. Rädd som jag är för höjder kändes det som det vändes i magen. Jag tycker det är kul med utmaningar så jag har inte riktigt bestämt mig hur jag ska göra. Det såg först ut på bilden som om man skulle hoppa från ett tak, men det visade sig att vi ska lyftas upp med i något som typ kallades airlift 10 meter upp i luften!!!
Nu på förmiddagen har jag inget att göra så de sa att jag får sitta och våndas om jag ska hoppa eller inte....vilket jag nu gör. Jag får se hur det ser ut innan jag bestämmer mig :P


Såhär chockad blev jag ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0