Det är inte lätt när det är svårt...




Jag yssnar på sången Om du lämnade mig nu med Lars Winnerbäck och Miss Lee. Den är så himla mysig. Jag sitter i väntan på mitt tåg och bloggar i skolan. Har haft tenta idag. Den här tentan kändes inte lika bra som den innan. Jag fattar inte hur lärare kan ge en tenta baserat på 82 instuderingsfrågor och 4 böcker när vi haft hur mycket uppgifter som hellst. Vi har haft 2 stora artiklar att skriva och haft en krisövning där vi skulle producera en tidning. Det konstiga är att vi fick jättekonstiga frågor som de inte ens gått igenom att vi skulle plugga på. irriiterande..

Men nu tänker jag glädjas att min helg har börjat. Mitt tåg går om 1 timma. Då är jag hemma i lilla Norpan igen :). Ser verkligen fram emot praktiken nästa vecka. Det ska bli jättecoolt o se hur det går till på en redaktion.
Nu ska jag plugga på min riksartikel. xxx Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0