Första artikeln publicerad!

Jag och Elin fick våran allra första artikel publicerad i dag på sidan A8 i Norrköpings Tidningar. Det kändes verkligen jättekul. Artikeln heter "Fler ungdomar vill leta efter sina rötter", Senare ikväll kommer även en bild på artikeln. Är riktigt glad. Det känns häftigt att se sitt namn i tidningen och att man inte bara finns med på bild utan har skrivit artikeln. Elin och jag var ett riktigt bra team. Vi åkte med fotografen Ida till släktforskarföreningen och intervjuade släktforskare. Ida tog en massa bilder medan vi intervjuade dem. De var så gulliga allihopa och ville bjuda på kaffe och te. Det var någon som ringde under intervjun då sa Lars stolt "jag kan inte prata nu, tidningen NT är här". NT var nöjda med artikeln. Kändes som en riktigt bra start :). Nu väntar jag på att min fotograf ska komma så jag kan gå ut och fråga Dagens fråga.


Kommentarer
Postat av: jessica

coolt!! en helsida i nt, grattis gumman! jakligt bra start pa utbildningen :) :)

2010-11-11 @ 07:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0