Snart står julen för dörren



Idag är det söndag. Systeryster, hennes son Casper och mamma är hemma hos mig. Vi har haft en mysig helg. Vi har tittat på Desperate Housewifes, shoppat m.m. Det har varit en härlig helg. Jag har äntligen tagit tag i träningen! Har fixat kort på SATS. Jag behövde verkligen börja träna igen. Jag mår så mycket bättre av det. Man mår bättre både psykiskt och fysiskt.

Igår fick vi smaka på världens godaste cheesecake som mina kusiners mamma bakat. Det smakade som glass, med färska hallon och Digestive. Supergott! Om ca en månad har jag praktik. Det ska bli grymt kul! Längtar massor :)

Jag har börjat uppskatta hösten mer. Den är mysig. Det känns dock som om tiden går så himla fort..snart står julen för dörren ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0