Dyrt att flytta


Jsg handlade till lägenheten idag. Jag köpte matbord, 6 stolar, spegel, en skål och ett stort fat. Det är så himla dyrt med möbler, men det känns som det kan vara möbler som jag kan ha länge. På bilden är en bäddsoffa som jag nog ska beställa, soffbordet på bilden har jag redan. Det är jättekul att shoppa möbler samtidigt som det svider i plånboken, men man får väl se det som en investering. Jag längtar massor till att flytta in och ha mitt eget ställe. Jag hoppas att föreningen godkänner allt så jag får flytta in snart.

Det känns skönt att vara hemma igen, samtidigt ska det bli kul att få nya uppgifter på måndag igen. Det är riktigt kul att plugga till journalist. Jag är jätteglad att jag fått praktik. Det ska bli jättekul att få se hur allting går till. Hoppas jag får roliga uppgifter. Just nu myser jag framför tv:n med syrran och mamma. Känner mig alldeles svullen efter allt godis jag ätit. Det är en salig blandning av filmer på TV:n så nu ska vi titta på Komedin/thrillern En galen natt. Ha en bra kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0