Fotades av Veckorevyn



När jag, Anna, Johanna och Elin träffades för att fotografera till ett skolarbete så kom en tjej från Veckorevyn och började ställa frågor om dejting. Efteråt fotograferade hon oss en och en och sa att hon trodde det skulle komma med oktobernumret. Fotograferingen gick bra. Vi försökte ta bilder som skulle symbolisera våra personligheter. Samtidigt tog jag lite bilder på oss och även byggnaden där Aftonbladet håller till som visade sig vara bredbvid oss. Vem vet, man kanske hamnar där en dag ;)







Kommentarer
Postat av: Fani

åh haha, när jag & julia var i sthlm blev vi också interljuvade av veckorevyn och fick frågan "vad är viktigast i ett förhållande?". var kul & se sej själv i tidningen sen, även fast jag hade lustigaste minen, haha xD jag svara "att man kan lita på varandra" och så ser jag värsta finurlig ut typ, haha. var lite komiskt.

har läst alla inlägg du skrivit sen du flyttat och du verkar ha det skitbra gumman! :) så himla kul för dej.

kommer jättegärna o hälsar på dej :D och så får du ringa när du är hemma!

puss miss you!

2010-09-13 @ 15:13:04
URL: http://glikia.blogg.se/
Postat av: Julia

fan va kul lisa! å jag menar utbildningen då mest ;D u go girlfriend! puss

2010-09-17 @ 11:58:30
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0