Höstsnyggt på HM



Här är plagg som jag beställt på HM nu till höst/vinter. Jag har tittat i flera butiker i Stockholm och överallt är de slut, den bruna fanns bara i en storlek. Om några veckor är de mina :D. Ser faktiskt fram emot hösten lite. Speciellt lite höstmys, tända ljus och bak. Det är synd att jag inte har en ugn i lägenheten, men det kanske jag köper till, annars är lägenheten perfekt. Ikväll har jag haft det mysigt med Fia och Mli, druckit te och uppdaterat om veckan. Tur att man har så fina vänner. Alltid kul när vi ses. Nu ska jag umgås lite med mamma. Cya later!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ååååh,jag har också köpt de plaggen haha! :D Usch, jag har så dåligt samvete för att vi inte har setts i sommar, kan vi inte försöka i höst? Bara ta en dags shopping eller vad som? Nollnnigen var helt gaalen! Har ni haft er nollning? Va e d nu du pluggar? Puss!!

2010-09-11 @ 11:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0