I lilla norpan




De här dagarna hemma har jag storshoppat till lägenheten. Jag har också njutit av en massa god mat med vänner. I fredags käkade jag och Sofhia på Athena där vi myste med god middag och uppdaterade varann. Det var superkul att träffas igen. Ser fram emot när hon, jag och Mli ska fira min flytt ♥

Igår så fikade jag och Fani i Knäppingsborg på Mimmis visthus. Vi hade jättemysigt och käkade god mat. När vi stod i kön sa vi båda samma uttryck och hade samma låt som hjärnan. Ibland märks det att man kännt varandra sen dagis :). Det är kul att vi hållit kontakten i så många år.








Kommentarer
Postat av: jessica

hej!! vad mysigt allt låter! fasen vad hemlängtan man får ibland!! saknar dig massor! alla mysiga tjejkvällar vi i gänget kunde ha!! längtar till jul så jag kan komma hem igen och hälsa på!!!

pussssss <3

2010-09-26 @ 21:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0