I love the way you lie

Jag älskar den här låten. Den är så skön och har verkligen ett budskap till skillnad från många andra populära låtar. Videon är också väldigt bra. Det är kul när de tar med skådespelare i videor. Det känns lite seriösare. Några av de tråkigaste videorna är när det står en massa rappare med en massa bling bling och några lättklädda dansare står och kråmar sig. Vet inte hur många sådana videor jag sett...alldeles för många i alla fall.
Just nu tittar jag och Bella på Idol. Alltid lika kul att se Idol-audition. Människor slutar aldrig förvåna en. 
Mina kusiner har både katt och kanin så det kliar som tusan i halsen, dumma allergi :(. Ska köpa allergitabletter imorgon.

Här är lite saker som jag funderar på att köpa, vad tycker ni? :)



Bolagret

Skinnsoffa 9990:-



Duschdraperi, 269:-

MÖBLER, MIO

Lampa svart, 590:-
Lafayette

Gardiner
Erbjudande! Ta 2 betala 500:-.

Matta
Erbjudande! 790:-

LinusCanada svart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0