När tekniken strejkar



Vi hade i uppgift idag att lyssna på Ekot på P1 kl kvart i 6. Allt går jättebra tills jag råkar komma åt sladden som ramlar ur. Helt plötsligt vill inte ljudet gå igång just när det gällde radion, men med spotify funkade det. Efter en massa tid på facebook så börjar det spelas dansbandsmusik i hörlurarna och av någon anledning så går det inte att spela upp just ekot kvart i 6. Just nu lyssnar jag på SVT:s nyhetsrapportering.
Är jättetrött idag, tur att jag har sovmorgon till halv 10 imorn, LYCKA!!
Att gå upp halv 8 idag var tortyr, jag snoozade massor och fick sätta mig upp för att inte somna vidare.
Tittade på filmen Holiday. En riktigt bra chicflic-film. Superbra skådisar och en bra story. Jag förstår varför Cameron Diaz är en av de mest välbetalda skådespelerskorna. På onsdag ska jag träffa Tove, en tjej som jag träffade i Australien. Det ska bli sjukt kul o ses igen. Häftigt hur man kan knyta kontakter sådär. Snart blir det grillad kyckling till mat. Det börjar eka i kistan ;)


Här är mitt nya nagelack från Isadora

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0