RES-YRA!



Jag vet inte vad som väcktes inom mig när jag åkte till Australien, men jag är så sugen på att resa tillbaks igen. Jag är så sugen på att surfa igen, uppleva fler äventyr, träffa Kakan och uppleva mer av den australenska kulturen. Det känns som om jag missade en hel del saker som jag ville göra i Australien. Nästa gång jag åker dit vill jag åka ut mer i naturen. Hoppa fallskärm vill jag göra igen, nästa gång ett annat ställe. Kanske på en strand. Jag tänker dessutom åka på surfläger igen, det är ett måste! Dock har jag börjat plugga nu, så det får nog vänta, men någon gång ska jag dit igen! Får köpa lite Trisslotter, och vem vet, plötsligt händer det ;)


Lite flashbacks från "The time of my life"

Sminkning och håruppsättning före Mlis fest :)


Middag på Cheeky monkeys, firar Mli som fyllt 21 med Hippi-tema


På väg till fyren :)


Fest på Coolangatta hotell


På golfbanan bland kängrur


Segling i Yamba, Jag styr


Shane's ten buck tour, jag till höger


Lite solsting och några bacardi och det ser ut såhär ;)


På stranden med Emma och Madde :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Ååååh gumman!! Jag saknar dej så himla mkt, o när jag läser, usch vad jag saknar!!! Jag tycker faktiskt, att om det passar sig när det är dags, så åker vi tillsammans tillbaka. Jag har lovat mig själv att åka dit inom 5 år, känns länge d me, men det måste jag alltså. min högskola är 2 år, din då? Pusskram!!

2010-09-20 @ 20:29:51
URL: http://emmismylife.blogg.se/
Postat av: jessica

myyyyyyyyys!! fan vad man saknar australien ibland!!!

2010-09-20 @ 21:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0