Vad hände med träningen?

Efter en massa godis och dagar av dåliga matvanor känner man att det är dags att komma igång med träningen igen. När jag flyttat kommer jag att ha rätt nära till gymmet. Det ser jag verkligen fram emot. Hela min kusins familj tränar där så då kan man pusha varandra. Måste bara se till att bli av med den här hemska förkyldningen och allergin. Min systerson Casper gick precis förbi och tittade vad jag gjorde."Det där är jag" sa han och pekade på bilden som jag har nedan, så söt :D.
Ute är det mulet, saknar solen. Jag är en person vars humör styrs ganska mycket av solen. Jag blir ganska trött när det är mulet och mörkt större delen av tiden. Australien skulle nog kunna vara ett land för mig. En dröm som jag har skulle vara att bo i Sverige april-september och bo i Australien oktober-mars. Då skulle jag få det bästa av två världar. Dock skulle jag missa den svenska julen som jag faktiskt saknade när jag var i OZ.
Nu vill Casper prata om sitt kalas :P. Hej svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0