When I look at you

Just nu lyssnar jag på musik på Spotify och sammanställer frågor till min intervju med Elin imorgon. Det är svårare än man kan tro att hitta på bra intervjufrågor, men jag ska klura ett tag till. 
Hade världens otur idag. Åkte mot expert, tappar bort oss i ett industriområde, hittar dit efter en halvtimma senare, får veta att TV:n som jag ville ha blivit såld 5 min innan vi kom. Jag försökte reservera den och ringde till expert flera ggr, men det var upptaget. Ja man kan inget göra än o skratta åt det. Så imorgon blir det en ny TV-jakt! :P


Kommentarer
Postat av: Fhian

Hehe, ja vad ska man säga ibland om sådanna händelser egentligen?! Lite typisk otur men samtidigt kan du ju har tur i oturen och hitta ett bättre erbjudande.. kanske blir en bioduk istället ;)

2010-09-22 @ 01:38:33
Postat av: Julia

ja utbildningen var seriöst nåt av det jobbigaste jag gjort i mitt liv. så mkt på så lite tid, vi gick lixom i skolan från 8-18, stod upp hela dagarna och lyfte tungt, och så hade vi en massa plugg till prov utöver det x) sköönt att ha det avklarat nu måste jag säga. hur går det för dej borta i sthlm? får komma med syrran och hälsa på när jag kmr hem :D puss!

2010-09-24 @ 23:30:27
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0