ZARA



Just nu smälter jag maten som jag lagade till mig och min kusins familj. Lagade lax och potatis i ugn med gräslökssås utan recept, men genom att testa sig fram så gick det kalasbra. Så jag tror faktiskt de vågar släppa in mig i köket fler ggr ;).

Idag var jag och Anna och shoppade i storstaden. Som vanligt köper man mer än tänkt och inte heller det man tänkte köpa från början. Försökte ladda upp bilder på mina köp från ZARA, men det gick inge bra. Istället la jag en bild på den vårjacka jag vill ha från ZARA. Jättesnygg verkligen! Dock har jag annat som måste gå före och det är möbler till.... 

...min egna lägenhet!!
Jag kommer troligen flytta in i slutet av sept eller början av oktober. Så spännande!!
Nu kommer man äntligen få inreda precis som man vill till ett möjligt pris förstås ;). Kom ihåg när man var liten och drömde om att man skulle skaffa eget en dag. Allt lät helt overkligt då, men snart är det dags! Har börjat shoppa lite på IKEA. Tittade i katalogen idag. Måste ha köksbord och stolar, garderob (en redig en), soffa m.m. Spontan shoppare som jag är, försöker jag dock att stanna upp. Man vill ju inte köpa första bästa och sedan hitta mycket bättre sedan.

PLUGG PLUGG OCH ... PLUGG!
Det är mycket nytt på gång nu. Känns både spännande, jobbigt och roligt på en och samma gång. Ikväll ska jag titta igenom en uppgift som ska vara klar till imorn. Mycket som ska vara klart den här veckan. Det har verkligen börjat intensivt. Tydligen ska vi intervjua varann imorn inför varandra. Känns skapligt nervöst. Nu måste jag stänga ner så jag hinner med allt :).
XOXO Lisa

Kommentarer
Postat av: jessica

heej!

vad mysigt det later som du har det :) och inreda lagenheten ar ju hur kul som helst! tips ar att kika pa blocket, speciellt som du bor i sthlm! lar ju finnas hur mkt som helst! jag kopte tva fina skinnsoffor for bara 3000!

men ha det underbart min kara!! saknar dig massor!

pusssss

2010-09-09 @ 19:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0