Personlig träning



Idag körde jag och Elin Personlig träning på SATS. Det var det värsta och det bästa jag varit med om på länge. Det var grymt länge sedan som jag körde så hårt. Vi var svettiga efter bara några minuter. Vi bestämde oss för att vi ska köra 1gång/vecka i en månad och sedan kanske köra varannan vecka. Det var verkligen värt perngarna. När Elin och jag skulle gå ner för trappan var våra ben som spagetti, vi kom knappt ner :P. Det tyder både på att träningen var grymt bra och att vi verkligen måste träna hårdare. Jag kommer nog knappt kunna gå i morgon. Det ska bli intressant och se hur jag ska komma till skolan^^.
Jag har funderat på att börja en äventyr/sport/kost-blogg istället för den här, vad tycker ni?
Xxx Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0