Våren är på väg


Just nu tittar jag på How I met your mother och bloggar. Jag har precis ätit efter lite gymmande med Elin.
Den här helgen har varit riktigt härlig! Igår hälsade Sofhia på mig i Stockholm.
Igår kväll firade vi med en underbar middag och vin. Det var det godaste jag ätit på länge. När Fia och jag lagar middag ihop blir det alltid gott. Det blev mycket skratt och prat att man glömde bort tiden. Kvällen kunde inte ha blivit bättre.
Idag vaknade vi tidigt och tog en powerwalk och njöt av solen. Det var verkligen vårkänslor i luften.
Vi tog även en hel del bilder som jag tänkte dela med mig i nästa inlägg :)



Kommentarer
Postat av: Sofhia

Det var den bästa helgen på länge =D Du är bäst!

2011-02-07 @ 09:22:08
Postat av: Sofhia Steen

Saknar dig redan! =) Haha, glömde jag mina ansiktsprodukter hos dig? =P Glömmer jämt något ;)

2011-02-07 @ 11:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0