ZUMBA!!


Jag har bestämt mig för att satsa hårt på mitt nyårslöfte. Jag som många andra har på nyår lovat sig själva att komma igång med träningen igen. Nyårstränarna på gymmet brukar bli färre efter ett tag, men jag har bestämt mig för att inte vara en av dem. Jag läste i Metro idag att det är viktigt att ha konkreta mål för att fortsätta hålla igång. Målet "jag ska träna oftare" brukar inte räcka så långt. Därför har jag bestämt mig för att jag ska öva upp konditionen till Vårruset. Jag tänkte köra minst 3 ggr/vecka på gymmet och träna Zumba 1gång/vecka. Igår var första gången. Det var riktigt kul! Hur klyshigt det än låter så var det som de sa på reklamen. Man märkte knappt att det var jobbigt för man hade kul! Haha usch vad fjantigt det lät. Men det stämmer faktiskt :) 

Kommentarer
Postat av: Julia

thank u darrrling :) allt väl med dej? det där zumba verkar skoj måste jag prova nån gång! puss

2011-01-27 @ 13:06:40
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0