Brand new day



Idag var det vårkänslor i luften. Många joggade och var ute och promenerade i solen, precis som jag och Mli. Vi tog en helt underbar promenad och fotade lite längs strömmen. Eftersom det var så varmt och skönt ute så jag passade på att använda mina converse och skinnjackan (som jag har längtat). Det var en lång och vacker promenad. Överallt var det änder som simmade omkring i strömmen. Vi hade jättemysigt idag :) ♥. Sånna här dagar borde man ha oftare. Mer sol och promenader åt folket ;).
Brand new day är en låt med Joshua Radin som Mli tipsat mig om. Den känns lite somrig på något vis. Jag blir glad när jag lyssnar på den.
Nu ska dricka lite te och läsa lite :)





Kommentarer
Postat av: Fani

tack detsamma raring ;)<3

2011-03-10 @ 23:06:49
URL: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0