Sommar o sol


Lina och jag på uteserveringen Josefina

De här senaste dagarna har det verkligen kännts som högsommar. Det känns som att min hjärna redan ställt in sig på sommarlov. Men det har vi ju inte än så det är bara att plugga vidare. Om MINDRE än en månad har jag sommarlov. Känns jätteskumt att skriva det. Det får mig att känna mig liten igen. Jag kommer ihåg när man gick och längtade efter sommaravslutningen. Nu känns det ungefär likadant. Det finns en stor skillnad på press och stress den här gången. Skolan på den tiden var mer en lek :P.

De här senaste dagarna har verkligen varit underbara. Det har blivit en massa glass, parkhäng och shopping. Det kommer det bli mer av i sommar:)

 
Yogurtglass (low calories no sugar) från 7-eleven ;)


Parkhäng med Elin och Johanna i Humlegården


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0